Continu leren en verbeteren: metingen najaar 2021 en voorjaar 2022

We onderzoeken structureel hoe u de dienstverlening van ICTU ervaart, om te ontdekken waar we u nog beter kunnen helpen. Over heel 2021 geeft u onze algehele dienstverlening een rapportcijfer 8,0. U geeft ook te kennen dat u ICTU waarschijnlijk zou aanbevelen aan een collega. Daar zijn we natuurlijk blij mee. Elementen van onze dienstverlening die u hoog waardeert, zijn de proactieve werkhouding en de kennis en vaardigheden van ICTU medewerkers. Hetzelfde geldt voor het persoonlijke contact en de professionaliteit. Tenslotte waardeert u het dat ICTU een project snel kan opstarten.

Er zijn ook mogelijkheden voor verbetering. Zo is het onderzoek aanleiding geweest om te starten met een kwaliteitssysteem voor programma- en projectmanagement. En we kijken op basis van de feedback naar verbeteringen in de bedrijfsvoering.

We stellen uw feedback zeer op prijs. Onlangs hebben we weer een enquête uitgestuurd. Wilt u liever mondeling feedback geven, dan kan dat natuurlijk altijd via de opdrachtverantwoordelijke. U kunt ook contact opnemen met ICTU relatiemanagement (relatiemanagement@ictu.nl).

Decoratieve afbeelding feedback